skola

Har tv´n på i bakgrunden reklam om att sex and the city filmen 1 visas på lördag, typiskt att de inte var på fredag den visas!
Fast jag har ju den filmen någon stanns, frågan är bara vart.
Men det är idol finalen på fredag. Fast om Jesper ska ut och röja kanske jag oxå skulle passa på?
Får se om jag hinner bli frisk tills på fredag.

Ser på Bonde söker fru, verkar dock som alla verkas dissa bonden och sticka ifrån bondgården.

Idag har jag vart i skolan är en paruppgift där vi skriver ett intressant paper om tysta elever.
Fick sovmorgon vi drog inte igång förnst halv tio i morse. Jag kom hem runnt 17 och har sedan dess bakat muffins som vart katasrof alla rann ur formarna så fick dra ut smeten och lägga i all smet i kladdkakeformen istället.
Ser så där ut och jag vet inte hur jag ska förvara den i frysen men med lite glass till funkar den nog utmärkt att bjuda på någon gång. Sen var det dags för matlagning är så täppt i näsan så känner ingen smak så vi får se va Jesper säger om den.
Efter det pluggade jag till 20.00 då jag började titta på bonde söker fru.
klockan 21.00 är det också tv att se något kriminaldrama.
En av deltagarna vart lite besviken över att bonden dyker upp i kort byxor och gammal tshirt han tyckte hon hade kunnat tagit på sig en klänning, jag med!

Har inte så mycket tid idag eftersom det har varit så fullt upp.
Nu är jag otroligt sötsugen apelsin och keso blir det nog.

Kram du är värdefull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0