fel på internet

Kunde inte skriva i går min dator hittade inte ip adressen så fick inte internet att funka.
Jesper var som sagt ute med sitt jobb.
Jag som är lite halvkrasslig en tittade på Idol finalen Jay vann han briljerade verkligen den rösten ger mig verkligen gåshud!
Satt uppe och tittade på eftersnack oxå för att bse om dom sa något om romansryktet med Minnah den andra deltagaren.
Jesper kom nyss hem med en blåtira *suck*
men skönt att han är hemma iaf.
Jag funderar på om vi ska gå och hyra en film för idag blir det bara lördagsmys.
Förutom idol igår lyxade jag till det lite med ansiktsmask, hårinpackning osv lite hemma spa :)

vi vart färdiga med skolarbetet igår ska lämnas in på onsdag så veckan kommer börjas lungt toppen!
efter det var jag och köpte lite smink ett puder och foundation sammt läppstift och nagelack till franskmanykir.
Nu känner jag mig äntligen lite fräch :)
Vart en julklapp medköpt oxå. 
Nu ska jag ge J uppmärksamheten istället vi har ju inte sett sen i söndags pga av hans jobbtider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0