dag ut och dag in

Jag sitter med tanborsten i mun och glor hittar ingen låt jag vill lyssna på hittar ingen sida som är rolig är på dåligt humör helt och hållet. Känner inte för att gå till jobbet vet inte varför har bara inte lust känner inte för att gå ut är ju tom kallt här inne kan ju bara tänka mig hur det är där ute då! Och klockan går jätte snabbt så snart måste jag till jobbet trots att jag inte vill och när man väl kommer till jobbet går tiden i slomotion.
Snart helg men ska ju till sthlm med jesper och träffa hans brorsa och hans tjej så helgen kommer gå jätte fort så är det snart vardag igen!
så har någon nå tips på vad man kan göra i sthlm så hör gärna av er..

Har vart och tittat på en lgh men det blir vell inget som vanligt antar jag det har ju aldrig blivit det förut så varför skulle jag ha mera tur nu..
Jag hittade en bra låt iaf den är lite så där lagom deprimerande så den passar till mitt humör..
http://www.youtube.com/watch?v=g6nQOVaqGgQ

Typiskt att cykeln är stulen då tar det mycket längre tid att ta sig till jobbet så då måste jag gå tidigare hemmifrån oxå! Vill att det ska hända något nytt att man träffar någon ny person som får vardagen att lysa upp eller vad som helst någonting iaf som är annorlunda som får dagarna att kännas lite annorlunda känns som om allt är samma sak dag efter dag utan att något händer. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0