Första advent

Första avdent firades här med frukost och tända första ljuset i adevnsljstaken frammför tv´n och titta på hästhoppning kankse inte till Jespers lycka men till min alla :)

Igår var vi iväg och köpte lite pynt och tittade lampor.
Vardagsrumm sovrumm och hall behöver nya lampor istället för dom provisoriska vi har nu.
Vi hittade en till vardagsrummet så har jag hittat en jätte fin till sovrummet lite kristllkrona fast modern men den gillade inte jesper så bara att fortsätta spana.
Idag har vi stor städat lgh lite omvänd ordning kanske man ska vell städa först och pynta sen.
Lussebullar har hunnits bakats oxå.
Vi har ätiti en fantastiiskt god kycklingsallad och så har jag legat i badet att ta och bara tagit det lungt skönt :)
Gjorde inpacking och använde mitt favorit schampoo och balsam respons ni vet  den gammla hedliga med nektar jag kommer ihåg att mamma hade den när jag var liten och badade badkar och på mitt hår funkar balsamet i samma serie bättre en frisörbalsamet jag har köpt.
Jag ska kolla upp om den finns några bra hårinpackningar med respons någon som vet?
Sen vart det i med lite härliga produkter efteråt oxå och håret får lufttorka.
Och kroppen insmörjd med gammla hedliga barnoljan sammt extra mycket på fötterna och på med ett par strumpor så blir dom mjuka och sköna.
Nu ropar Jesper han gör chokladbollar står och rullar dom nu och de kliar tydligen i hans nacke så får gå dit med en kliande hand!
Något som jag tipsar er alla om innan ja springer iväg är ett kanel ljus det får lägenheten att lukta hur underbart som helst nu till jul!
Ha en bra kväll alla :)

Kommentarer
Postat av: annamaria

sv: ska jag vara ärlig så har jag ingen aning om vad det är...=S jag bara gissade.

2009-12-01 @ 15:41:01
URL: http://ames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0